Nog even... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Geertje en Renske

21 April 2016 | Nederland, Nederland

Hey,

Nog even en dan en dan zitten we in het vliegtuig op weg naar China.
Op dit moment zijn we nog de laatste spullen aan het inpakken. Het huis is nog wel een rommeltje en de stress begint wel een beetje op te lopen.
Wat moet ik nog hebben? Ben ik iets vergeten? Neem ik niet te veel mee?
Maar het komt waarschijnlijk allemaal wel goed. Gisteren heb ik nog snel iedereen even gedag gezegd en geknuffeld. Het is niet dat ik in China ga wonen maar 3 1/2 week is toch best lang. Ik heb gisteren ook heel veel lieve berichtjes van iedereen gehad waarin stond dat ze ons een goede reis wensten, dankjewel! Ik heb er erg veel zin in maar ik vind het steeds spannender worden. Wat een raar idee eigenlijk, dat ik straks tussen allemaal mensen loop op wie ik lijk, dat ik niet meer de kleinste ben en dat ik gewoon voor me kan kijken in plaats van omhoog als ik tegen iemand praat. Ik heb dus hoge verwachtingen;b Tot kijk!

groetjes Renske

  • 21 April 2016 - 10:13

    Annemarie Schamp:

    Beste Renske,
    Gisteren elkaar even nog gezien bij de Hema. Gelukkig gaf je nog aan dat ik jullie reis via deze site kon gaan volgen. Dit ga ik ook zeker doen. Ik ben zo benieuwd hoe je dit gaat ervaren, samen met je zus en ouders. Ik wil je toch nog een keer een heel goede, bijzondere, inspirerende, warme en liefdevolle reis toewensen. Indrukken om nooit te vergeten, ervaringen voor altijd in je geheugen. Lieve Renske, GENIET met volle teugen!
    Hartelijke groet, vanuit jouw TBL, Annemarie

  • 21 April 2016 - 10:26

    Inka:

    Heel veel plezier met zn allen. Ik ga jullie zeker volgen. En idd is ruim 3 weken best lang! Hebben jullie chinese les gehad of moet het met engels en handen en voeten? Geniet ervan samen!

  • 21 April 2016 - 11:50

    Bianca Coenen:

    Beste Geertje en Renske,
    Ik wens jullie een hele goede reis. Samen met jullie ouders. Geniet ervan.
    Groet, Bianca Coenen

  • 21 April 2016 - 12:13

    Henriëtte:

    Renske en Geertje,
    geniet ervan !!! Laat het allemaal maar over je heen komen, komt vast goed.

    lieve groetjes

    Henriëtte

  • 21 April 2016 - 13:38

    Jill:

    Veel plezier.
    Nou bij mijn hoef je ook niet omhoog te kijk wat een geluk haha

  • 22 April 2016 - 22:10

    Ome Jan:

    Beste Renske en Geertje, Cees en Mignon.
    Wij hopen dat jullie een goede reis hebben en een mooie tijd in China.
    Het zal een hele belevenis zijn.
    Groeten uit Hapert.
    Ome Jan en Gerry.

  • 23 April 2016 - 09:33

    Peer:

    Echt nog een hele fijne vakantie in China Geertje en Renske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertje en Renske

Yo, we zijn op rootsreis door China. Hier zijn onze avonturen te lezen! Laat gerust een reactie achter!

Actief sinds 28 Maart 2016
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 19074

Voorgaande reizen:

21 April 2016 - 13 Mei 2016

Rootsreis

Landen bezocht: