Weer thuis - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Cees & Mignon

Blijf op de hoogte en volg Geertje en Renske

16 Mei 2016 | Nederland, Heesch

Hallo lieve allemaal,

Sinds vrijdagavond laat, zijn wij weer veilig en wel thuisgekomen in ons Heuvelstraatje.
We hebben een fantastische reis achter de rug, waar we waarschijnlijk nog heel vaak aan terug zullen denken. Aan de vele mooie, verbazingwekkende en gezellige momenten, lachen, gieren, brullen! Maar ook aan de emotionele momenten waarop we een traantje weggepinkt hebben.
Dit blog was ons lijntje met Nederland, met jullie! We vonden het geweldig om te zien hoe vaak het blog van onze meiden gelezen werd. Elke morgen inloggen (mits de WiFi werkte...) om te kijken of er reacties achtergelaten waren. Want hierdoor bleef het verhalen schrijven leuk!
Hartstikke bedankt allemaal voor het meelezen en het meeleven met onze dochters bezoeken aan hun geboortegrond.
Jullie zijn van harte welkom om eens wat foto's te komen bekijken, de koffie staat hier klaar!
Vele groeten van Cees & Mignon

P.S. Om alle verslagen te zien, klik je in de linkerkolom net onder de kaart van China met route, op Reisverslagen.

• 16 Mei 2016 - 13:57

Henk En Ineke Unij:

Wat fijn om te lezen dat jullie weer thuis zijn.
    We hopen dat jullie de komende tijd volop kunnen nagenieten van de vele foto's en mooie herinneringen vanuit China.Voor jullie allen een reis om nooit te vergeten.
    Het omschakelen van de reis naar het dagelijkse leven in Nederland zal eerst wel even wennen zijn.................Succes.

• 16 Mei 2016 - 14:03

Jos & Monique:

Welkom thuis in ons koude landje!
    Ik heb diverse verhalen gelezen, helaas niet elke dag.
    Erg mooi geschreven, met hier en daar de nodige emoties.
    Blijf nog maar lekker nagenieten!
    Tot snel.

• 16 Mei 2016 - 15:13

Henk - Patricia - Yael - Kaylee Canisius:

Hallo Cees - Mignon - Renske - Geertje,

wat een supermooie reis hebben jullie gemaakt in China. Heb net alle reisverslagen in 1x achter elkaar gelezen. Waren tussendoor zelf er even tussendoor.
    Geniet van deze mooie ervaringen, die blijven je nog heeeel, lang bij.
    Dank je wel, dat wij mee hebben mogen genieten.

Henk - Patricia - Yael - Kaylee Canisius

• 16 Mei 2016 - 20:37

Eva :

Hoi allemaal,

Welkom terug in Nederland.
    Ik vond het heel leuk om jullie blog te lezen! Wat hebben jullie veel ontzettend mooie dingen gezien en meegemaakt. Dit was echt een reis die jullie nooit gaan vergeten!

Groetjes Eva

• 16 Mei 2016 - 20:48

Fam. Bakker:

Hoi allemaal,
    Welkom thuis!
    Bedankt dat we mee hebben mogen genieten van jullie avontuur.
    Koffie en foto's kijken, dat is een goed idee. Ik denk dat we ergens dit jaar maar eens richting Heesch moeten gaan.
    Groetjes,

Johan, Ans, Lynn en Mylou

• 16 Mei 2016 - 21:37

Wim & Ineke :

Hoi Cees, Mignon, Geertje en Renske,
    Wat hebben jullie een onvergetelijke en intense reis gemaakt met z'n viertjes! Zoveel plekken gezien, zoveel indrukken gekregen. Het was een groot genot om alle verslagen te lezen, wat een geweldige schrijftalenten zijn Geertje en Renske. Het is ook het mooiste om alle herinneringen ter plekke direct vast te leggen, dan blijven ze het meest intens bewaard. We waarderen het enorm dat we op deze manier op de hoogte zijn gebleven van al jullie bijzondere belevenissen. En nu weer het gewone ritme hier oppakken. Succes en snel tot ziens.
    Groetjes,
    Wim & Ineke

• 16 Mei 2016 - 21:38

Gera Van Loon:

Beste Cees, Mignon, Geertje en Renske,

Het was mooi om op deze manier jullie reis te kunnen volgen, jullie hebben ontzettend veel indrukken opgedaan en ik hoop dat jullie nog heel lang kunnen nagenieten van deze geweldig mooie reis!

Tot snel!

Groeten Gera

• 17 Mei 2016 - 09:03

René Elbers:

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Geertje en Renske, nogmaals complimenten voor jullie grappige en ontroerende schrijfstijl en bedankt dat we op die manier deelgenoot van jullie prachtige reis hebben kunnen zijn. Ik vond het prachtig.

Geniet nog maar lekker na!

Mvg René

• 17 Mei 2016 - 10:09

Jannie:

Hoi Cees, Mignon, Geertje en Renske,

Wat een ontzettend mooie en indrukwekkende reis hebben jullie met zijn viertjes kunnen maken !!
    Deze indrukken nemen ze jullie nooit meer af. En wat een schrijftalenten zijn Geertje en Renske. Het was geweldig om de reisverslagen te lezen. En nu kan het nagenieten beginnen. En weer in het ritme zien te komen. We komen zeker een keer de foto's bekijken.
    Heel veel groetjes van Arno en Jannie

• 25 Mei 2016 - 20:37

Guy Lenartz:

Dag allemaal,

Wat een prachtige reis, ik heb regelmatig jullie verhalen gelezen, niet moeilijk met zo'n uitzonderlijke schrijfstijl, proficiat meisjes.
    Nu snel het gewone ritme terugvinden en goed nagenieten van dit mooie verhaal.

Vriendelijke groetjes vanuit Belgie,
    Guy

• 12 September 2016 - 12:37

Pien Van Veen:

Wel een beetje laat, maar jullie boeiende verslag in 1 keer uitgelezen!
    Wat een schrijftalent. Het was of ik er een beetje bij was.
    Een geweldige ervaring om dit met zijn vieren zo te beleven.
    De verre buren