Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Geertje en Renske Peters Rit - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Door: Geertje

Blijf op de hoogte en volg Geertje en Renske

13 April 2016 | Nederland, Nederland

Inentingen tegen buiktyfus gehaald, visa binnen, Norit ingepakt, deze blog aangemaakt - jaa, de voorbereidingen zijn in volle gang! Over een week is het dan eindelijk zover: dan stappen we in het vliegtuig (met tussenstop in Kopenhagen) dat ons een ongelooflijke reis gaat bezorgen! Ik heb er heel veel zin in, maar het is ook erg spannend. Het tijdsverschil, de cultuurshock en waarschijnlijk de jetlag zijn dingen die ik over me heen moet laten gaan, maar het is het dubbel en dwars waard.

Voordat deze adventure of a lifetime begint, heb ik er nog snel even een reisje voor gepland. 5 daagjes naar Rome met school, het paste er nog net bij. Alvast even oefenen met de toerist uithangen bij het Colosseum, de Trevifontein en nog iets van 20 andere bezienswaardigheden. Chinezen maken overal foto's van, is het niet?

Oh en, leuk dat jullie allemaal deze blog lezen! Dat geeft me extra motivatie om te schrijven :D Laat gerust een reactie achter.

Groetjes van Geertje

P.S. Je kunt je aanmelden voor de mailinglijst, zo blijf je up-to-date ;)
Je krijgt dan elke keer een mailtje wanneer er een nieuw verslag is geplaatst.
Aanmelden doe je door te klikken op ''Blijf op de hoogte>Meld je aan voor de mailinglijst'' in het linkerbalkje.

• 13 April 2016 - 16:29

Meester Tim:

Ha die dames!

Heeeeel veeeel plezier met jullie rootsreis!
    Geniet van alle dingen die je gaat zien en meemaken!
    Tip: Neem niet teveel mee, want er is daar genoeg te koop om je backpack te vullen!

Ik ben erg benieuwd naar de reisverhalen!

Groeten van je "oude" meester van groep 8!

Tim

• 13 April 2016 - 17:41

Fam. Bakker:

Geertje en Renske,

We zijn zo benieuwd hoe het jullie zal vergaan en natuurlijk gaan we jullie volgen!
    Spannend hoor!
    Geniet met volle teugen en doe dat vooral samen met je ouders. Het zal nu een stuk relaxter gaan dan toen wij samen de reis naar Nederland maakten............
    Heel veel plezier en veel liefs van

Johan, Ans. Lynn en Mylou

• 14 April 2016 - 12:29

Madelon:

Hii mooi geschreven en veel plezier in rome!!x-m

• 14 April 2016 - 22:10

Mechelien:

Volgens mij zit de stemming er al goed in! Inderdaad spannend maar ook fantastisch dat jullie dit allemaal kunnen gaan beleven. Veel plezier in Rome (en de groeten aan Romulus en Remus ) en geniet er met volle teugen van.

Mechelien

• 15 April 2016 - 09:52

Rianne Van Zanten:

Heel veel plezier gewenst in China! wat een prachtreis om met elkaar te maken!

Rianne van Zanten
    Rabobank

• 15 April 2016 - 15:20

Rick:

Spannend! Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen :)

Alvast heel veel plezier gewenst de komende weken!

Groetjes,
    Rick

• 15 April 2016 - 15:48

Desi Maas:

Hoi Geertje, Renske, Cees en Mignon,

Wat een spannend avontuur! Super leuk om samen te gaan meemaken!
    En ook leuk dat we een beetje met jullie mee mogen genieten via deze site!

Heel veel plezier en geniet ervan!!!

Groetjes,
    Desi Maas

• 17 April 2016 - 10:07

Gera Van Loon:

Heel spannend, maar ook erg leuk, lekker samen van genieten van deze geweldig mooi reis!

Groeten,
    Gera van Loon

• 17 April 2016 - 13:03

Jos & Monique:

We gaan jullie zeker volgen! Veel plezier en vergeet niet te genieten van alles.
    groetjes van ons!

Jill:

Heel veel plezier.

• 19 April 2016 - 17:53

Mike Hyland:

best to luck to all the Peters-Rit
    have a great journey
    it must be very exciting .

• 20 April 2016 - 20:30

Guy:

Ik wens jullie allemaal een prettige reis!

werkrelatie van jullie vader

• 21 April 2016 - 08:59

Fam. Bakker:

Het gaat gebeuren!
    Wij wensen jullie een veilige vlucht en heel veel plezier.
    Wij genieten met jullie mee.
    Dikke knuffel van
    Johan, Ans. Lynn en Mylou.

• 21 April 2016 - 09:19

De Lambooykes:

Wij wensen jullie een heeeeele fijne reis.
    Leuk dat we jullie mogen volgen via deze site.
    Geniet er van met jullie 4-en !!!!

Groetjes van Ilse, Sanne, Lambert en Marion.